30 Mayıs 2017
Popüler kültür deryasından son damlalar
20 Nisan 2017
Zehra’nın havuz problemi değil iklim problemi var. Şeyma Subaşı’nın evlilik haberi kadınlar arası savaşı iyice gün yüzüne çıkardı, kaçın! Ve Özge Ulusoy-Hacı Sabancı çiftinde son perde. Günün popüler kültür damlalarına buyurun...

 Kelebek’te haberini okuduğum günden beri kafamda Zehra var, yani Zehra Çilingiroğlu.
Söylenen o ki, Zehra Londra’da okula gitmekteymiş ama yağmurlu, puslu havaya artık dayanamaz hale gelmiş.
Annesi Hülya Hanım’a da dert yanmış, “Buralarda çok yağmur yağıyor anne” diye.
Hülya Hanım bu hayli lüks yakınmaya ne yanıt verdi acaba?
“Buralarda da hava bir açıp bir kapanıyor kızım, dün bir sağanak vardı inanamazsın, su bastı bizim villayı” filan mı?
Peki Zehra İstanbul’a geldiği vakitlerde yağmur yağarsa ne yapıyor? Eve mi kapanıyor? Annesi bu yağmur meselesini nasıl çözmeyi planlıyor?
Gibi gibi tam böyle güzel kafalardaydım ki, bir başka popüler kültür kahramanımız, stil ikoniçe Şeyma Subaşı takipçilerine bombayı patlattı: Evleniyoruum!
Bol “u”lu müjdeden anlaşılacağı üzere bu evlenme haberi nihai bir zafer anlamı taşıyor.
Dün Ayşe Arman da yazdı.
Bazı kadınlar için bir ilişkinin evlilikle sonuçlanması çok ama çok mühim bir zafer.
Öteki türlü kendilerini yenik, başarısız hissediyorlar.
Şeyma Subaşı’nın durumu daha da karmaşık.
Hâlâ Zeynep Ilıcalı taraftarı kadınlar ona laf çakıp duruyor.
Bitmeyen bir kadınlar savaşı var.
O yüzden olsa gerek Şeyma da bu “Evleniyoruum”u herkesin gözüne soka soka ilan ediyor. Tatlı sert olaylar...
Hayır burada da şunu anlamıyorum:
Şeyma Subaşı’yı seven kadınlar onu savunuyor “Canımmm, temiz kalplimm” diyerek. Zeynep Ilıcalı taraftarı ise genelde “Silme yorumumu ezikkk” diye coşuyor.
Lakin hiçbir kadın Acun’a laf etmiyor.
Sanki olayın kahramanlarından biri değilmiş gibi.
Kadınları anlamak mümkün değil hani...
Derken flaş flaş, son dakika Hacı Sabancı ve Özge Ulusoy’un ayrıldığı haberi düştü popüler kültür kuyusuna.
Burada da bir evlilik sorunu varmış anladığım kadarıyla.
Taraflar neden ayrıldıklarına dair ipucu vermese de kulisler kaynıyor tabii fokur fokurella:
Evlilik olmayınca ayrıldılar diye diye...
Evlilik olmadı diye bir ilişki bitmez yahu, hayatta inanmam.
Mutlaka başka nedenler vardır.
Daha güçlü daha tutkulu nedenler...
En azından izlediğim diziler, okuduğum kitaplar öyle diyor.
Gerçek hayat bu kadar sığsa, atın beni denizlere yalan dünya size kalsın... 

Bir de böyle kadınlar var

Deniz Tekin gibi kadınlar yani.
“Bende Bi’ Problem Var” adlı şarkısında şöyle diyor son günlerin yeni Kalben’i Deniz Tekin:
“Beni bırak
Takıntılarım var
İnsanlara yönelttiğim anlamsız sorular
Beni terk et
Valla sorun olmaz
Hoşlanırım yalnızlıktan
Bende bi’ problem var!”
Hadi bakalım, Şeyma Subaşı’nın “Beni terk et, valla sorun olmaz” diyebileceğini düşünebiliyor musunuz?